Hogyan válassz marketing ügynökséget?

Szimpátia első látásra azt hinnénk, csak a mesében létezik, de mi van akkor, ha a megfelelő szempontok ismeretében akár elsőre is ki tudod választani a "tökéletest" - és igen, itt most a cégedről és a digitális marketing ügynökségekről van szó. Pontosabban a megfelelő és célirányos kiválasztásról. Ha nem szeretnél melléfogni, vagy legalább csökkentenéd annak lehetőségét - olvass tovább!
Hogyan válassz marketing ügynökséget?

Kiválasztáskor ezek a szempontok lényegesek

Leginkább a bőség zavara, a túltelített piac jellemzi a digitális marketing ügynökségek repertoárját, ám ez közel sem egyenértékű azzal, hogy mind jó -legalábbis neked és a céged céljainak. Fontos, hogy az együttműködés során meglegyen az összhang, proaktívan tudjon támogatni a célok elérésében. Ha probléma adódik a legnagyobb szakmai hozzáértéssel kezelje a helyzetet. Ha ezek a szempontok számodra is fontosak, tarts velünk!

1. Az ügynökségek profilja

Amit első körben tisztáznod kell, általános vagy speciális partnert keresel céged életébe. Ez többek között azt jelenti, hogy kizárólag egy adott feladatra fókuszáljon - például SEO vagy kommunikáció, vagy legyen harcrakész, amennyiben hirdetéskezelésre vagy kiadványszerkesztésre lenne szükséged?

2. Nulladik lépés: konkretizáld a célod

Kihagyhatatlan még azelőtt, hogy marketing ügynökségek keresésére adnád a fejed, hogy konkretizáld, mik a rövid és hosszú távú céljaid. Ezeknek ismeretében az ügynökségek is könnyebben fel tudják mérni a feladatot és eldönteni, megfelelőek-e az együttműködésre.

3. Szakmai előélet

Mit tehetsz még azelőtt, hogy felkeresed az illetékes ügynökséget az együttműködés szándékával? Vess egy pillantást a blogjukra. Amennyiben úgy ítéled meg, hogy az ott publikált anyag naprakész, informatív, edukatív céllal íródott és konstruktív - biztos lehetsz benne, hogy az együttműködés során is ez fogja jellemezni a munkájukat. Másodsoron, amikor kézbe kapod az ajánlatot érdemes figyelni a részletekre. Komplex, átgondolt és főként személyreszabott, célspecifikus ajánlatot kaptál vagy egy mindenki számára kiküldött sablont, amibe ezúttal nem fektettek több energiát, minthogy csatolták az email-hez és elküldték.

4. Az a bizonyos első impulzus

Nem csak a magánéletben, de a munka során is az első benyomás meghatározó. Fontos mutató lehet a döntés meghozatalában az, ha az adott ügynökség közösségi médiában gyakorolt kommunikációja igényes, következetes és kreatív. Ez meggyőző lehet, hogy a megfelelő módon fogják menedzselni céged social media kommunikációját.

5. Az összhang elengedhetetlen

A siker kulcsa - az egyik - a gördülékeny és hasznos kommunikáció. A félreértések és felesleges körök elkerülése érdekében érdemes odafigyelni arra, hogy már az első pillanattól kezdve meglegyen a kémia az ügyfél és a szolgáltató között. Ha úgy érzed, a cég nem ügyfélorientált, akkor nem érdemes sok reményt fűzni a kapcsolathoz.

Ha úgy érzed, a megbízható marketing ügynökség olyan ritka, mint a fehér holló, és szívesen feladnád a keresgélést - ne tedd! A Selector Online Marketing Ügynökség értékrendjének első számú pontja az ügyfélközpontú hozzáállás és a magas ügyfélélmény biztosítása. Egy szóval, ha számodra fontos, hogy a céged jövője jó kezekbe kerüljön, akkor látogass el a Selector Online Marketing Ügynökség weboldalára.

Kapcsolódó cikkek

Hogyan válassz marketing ügynökséget?

Hogyan válassz marketing ügynökséget?

Szimpátia első látásra azt hinnénk, csak a mesében létezik, de mi van akkor, ha a megfelelő szempontok ismeretében akár elsőre is ki tudod választani a "tökéletest" - és igen, itt most a cégedről és a digitális marketing ügynökségekről van szó.

Az ideális reklámajándék kiválasztásának hét szabálya

Az ideális reklámajándék kiválasztásának hét szabálya

Jöjjön az a hét íratlan, bár ezek után már minden bizonnyal írott szabály, aminek a betartásával a várható siker mértéke 100 százalékra tornázható.